مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 16:162018-02-24بين الملل

حماس، اظهارات «عادل الجبیر» علیه این جنبش را محکوم کرد


اظهارات وزیر خارجه عربستان علیه حماس با واکنش این جنبش روبرو شد و حماس آن را تلاشی برای فریب افکار عمومی خواند.

- ، حماس اظهارات عادل الحبیر وزیر خارجه عربستان علیه این جنبش را محکوم و اعلام کرد، این اظهارات، فریب افکار عمومی و تخزیب چهره مقاومت مشروع ملت فلسطین است.

بر اساس گزارش وبگاه الرساله ، حماس افزود این اظهارات الجبیر، خلاف مواضع حمایتی ریاض و ملت عربستان از آرمان فلسطین است، این صحبت ها، دشمن صهیونیستی را به ادامه جنایات بیشتر علیه ملت ما و رهبران آن تشویق می کند.

الجبیر در سخنان جمعه (دیروز) خود در بروکسل حماس را یک جنبش تندرو خوانده و افزوده بود: قطر حمایت مالی خود را از این جنبش افراطی قطع کرده و توقف حمایت مالی قطر از این جنبش ، کمک کرده تا دولت توافق ملی فلسطین کنترل نوار غزه را در دست بگیرد.

هیأت جنبش فتح و حماس، بیستم مهرماه امسال توافق آشتی ملی را در قاهره کردند، طبق این توافق، فتح و حماس توافق کردند که دولت توافق ملی وظایف و مسئولیت خود را از تاریخ 1 دسامبر سال گذشته (2017) در نوار غزه، همانند کرانه باختری به دست گیرد و در راستای حل مشکلات ناشی از اختلافات وارد عمل شود.

با اینکه حماس بر اساس تعهد امضا شده در قاهره عمل کرد و گام های اعتمادساز را انجام داد اما دولت توافق ملی در قبال غزه کار آنچنانی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس، اظهارات «عادل الجبیر» علیه این جنبش را محکوم کرد

حماس، اظهارات «عادل الجبیر» علیه این جنبش را محکوم کرد