مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 16:112018-02-24سياسي

ثبت نام اولین دوره طرح ملی حفظ حکمت های نهج البلاغه آغاز شد


مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با اشاره به اینکه ثبت نام اولین دوره طرح ملی حفظ حکمت های نهج البلاغه به صورت شبانه روزی از امروز آغاز شد، - گفت: نام نویسی در این طرح تا پایان فروردین سال آینده ادامه دارد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حجت الاسلام حسن زاده مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با بیان اینکه ما 5 سال متوالی درکشور حفظ یکساله قرآن و نهج البلاغه را همراه با ترجمه و تفسیر به صورت شبانه روزی برگزار می کنیم، اظهار داشت: امسال برای اولین بار در سطح کشور، طرح ملی حفظ حکمت های نهج البلاغه به صورت شبانه روزی در موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان را طراحی و اجرایی کردیم.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این طرح از امروز 5 اسفندماه آغاز و تا پایان فروردین ماه 97 ادامه دارد، گفت: طرح ملی حفظ حکمت های نهج البلاغه به مدت 20 روز، به صورت شبانه روزی و همراه با ارائه امکانات خوابگاهی مجزا ویژه خواهران و برادران سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن زاده در خصوص هدف برگزاری این طرح گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان در خصوص کتاب نهج البلاغه که امروز بیشتر از همیشه ، ملت و جامعه اسلامی ما به نهج البلاغه نیازمند است و به دنبال ابراز علاقه از سوی حافظان قرآن و علاقه مندان آشنایی به معارف اهل بیت علیهم السل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام اولین دوره طرح ملی حفظ حکمت های نهج البلاغه آغاز شد

ثبت نام اولین دوره طرح ملی حفظ حکمت های نهج البلاغه آغاز شد