مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 15:402018-02-24اقتصادي

شستا از بنگاه داری خارج و سهامداری می کند


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با اشاره به این که در شرکت های زیرمجموعه شستا، هوش تجاری برای نخستین بار برای مدیریت ارتقایی راه اندازی شده است، - گفت: حوزه مدیریت شستا در صدد خارج شدن از بنگاه داری است تا در اصلاح ساختار فقط سهامداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی لطیفی در نشست معرفی شرکت های قابل واگذاری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) در تبریز، اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی که وابسته به سازمان تامین اجتماعی است با سیاست حفظ ذخایر بیمه شدگان و ایجاد ارزش افزوده، در سال 65 تاسیس و مقرر شده در حوزه مدیریت، سرمایه گذاری، مدیریت دارایی و تجارت فعالیت کند.

وی با بیان این که 274 شرکت زیر نظر شستا فعالیت می کنند، عنوان کرد: از این تعداد، 184 شرکت مدیریتی و بیش از 50 درصد شرکت ها به دلیل رد دیون دولت به تامین اجتماعی واگذار شده است.

وی با بیان این که هر موقع که دولت در پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی به لحاظ مالی دچار مشکل شده، واحد ها را در اخیتار شستا قرار داده است، افزود: اصلی ترین سیاست شستا، حفظ منافع و دارایی های کارگران بیمه شده تامین اجتماعی است؛ همچنین در راستای بهبود و مدیریت دارایی های کارگران در شستا، بخشی از این دارایی ها واگذار می شود تا در موقعیت های بهتری سرمایه گذاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستا از بنگاه داری خارج و سهامداری می کند

شستا از بنگاه داری خارج و سهامداری می کند