مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 15:052018-02-24اجتماعي

پیگیری فوری برای بررسی اختلافات بهزیستی و آموزش و پرورش درباره مهدهای کودک


نمایندگان مهدهای کودک سراسر کشور با وزیر رفاه دیدار و دغدغه های خود را پیرامون پیامدهای منفی تفکیک سنی دوره قبل از دبستان مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مهدهای کودک سراسر کشور ، امروز پنجم اسفند ماه در رابطه با مشکلات پیش روی خود از قبیل اختلافات سازمان بهزیستی کشور و وزارت آموزش و پرورش با وزیررفاه دیدار کردند.

در این جلسه که با حضور معاون رفاه و معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، نمایندگان مهدهای کودک دغدغه ها و مشکلات خود را با توجه به حساسیت موضوع و پیامدهای منفی و جبران ناپذیر که بر اثر تفکیک سنی دوره قبل از دبستان به دو قسمت مهد کودک و پیش دبستانی به جای تفکیک صحیح وظایف و مسئولیت ها که حادث خواهد شد مطرح کردند.

اهم موضوعات مطروحه و درخواست های نمایندگان مهدهای کودک به شرح زیر است: - پیشگیری از حذف تنها فضاهای امن و تخصصی برای کودکان تحت عنوان مهد کودک در سراسر کشور - پیشگیری از تعطیلی مهدهای کودک و بیکاری بالغ بر 15 هزار بانوی کارآفرین، سرمایه گذار متعهد، متخصص و با تجربه - پیشگیری از حذف افزون بر 100 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم - پیشگیری از سردرگمی و سرگردانی خانواده ها به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان این جلسه و با تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد موارد فوق با فوریت اقدام و پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری فوری برای بررسی اختلافات بهزیستی و آموزش و پرورش درباره مهدهای کودک

پیگیری فوری برای بررسی اختلافات بهزیستی و آموزش و پرورش درباره مهدهای کودک