موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 14:102018-02-24پزشكي

آمار بالای خطاهای دارویی در انگلیس


خطای پزشکی در تجویز و مصرف دارو عامل فوت و آسیب های خطرناک است.

- وزیر بهداشت انگلیس گفت: خطای پزشکی در تجویز و مصرف دارو عامل فوت و آسیب های خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جرمی هانت وزیر بهداشت انگلیس اظهار کرد: خطای پزشکی در تجویز و مصرف دارو سطح بالایی از آمارهای فوت و آسیب های خطرناک به بیماران را در این کشور موجب شده است.

پزشکان عمومی، داروسازان، پرستاران خانگی و بیمارستان ها در سال 237 میلیون خطا انجام می دهند.

همچنین در بررسی انجام شده آمده است در بیشتر موارد اشتباه دارویی مشکلی پیش نمی آورد اما در بیش از یک چهارم موارد این خطاها می تواند آسیب های جدی به دنبال داشته باشد.

همچنین خطاهای دارویی می تواند فاکتوری در وقوع هزاران مورد فوت در سال باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه تلگراف، در این بررسی محققان انگلیسی برآورد کرده اند اشتباهات دارویی عامل فوت 700 نفر در سال است و همچنین می تواند عامل 1700 تا بیش از 22 هزار مورد مرگ و میر دیگر باشد.

همچنین یک پنجم این خطاها مربوط به مراقبت های بیمارستانی از جمله اشتباهات انجام شده توسط متخصصان بیهوشی پیش از عمل جراحی است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بالای خطاهای دارویی در انگلیس

آمار بالای خطاهای دارویی در انگلیس