مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 13:052018-02-24پزشكي

عامل 90 درصد ابتلا به سرطان، منشا بیرونی است


مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه زنجان اظهار کرد: عامل 90 درصد ابتلا به سرطان مربوط به منشا بیرونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر وثوق در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 90 درصد عامل سرطان مربوط به عوامل بیرونی و مابقی ژنتیکی است، گفت: معتقدیم مهرانه به تنهایی نمی تواند بحث مربوط به مدیریت سرطان را عملیاتی کند در نتیجه ضروری است در این بین دستگاه ها و سازمان های اجرایی ذیربط فعال در حوزه سلامت و محیط زیست نقش مهمی را ایفا کنند.

وی ادامه داد: حمایت از مبتلایان به سرطان در حوزه دارو درمان از اولویت های اساسی و اصلی مهرانه است و عدم توجه به تکریم بیمار با وجود ارائه خدمات رایگان و بشردوستانه به وی هیچ ارزشی ندارد، چرا که اصل خدمت بشردوستانه این مجموعه به مبتلایان به سرطان، تکریم ارباب رجوع است.

وثوق بر لزوم بهره گیری از توانمندی بانوان برای شتاب بخشی به اهداف و رسالت های مهرانه تاکید کرد و با بیان اینکه سرطان دومین عامل مرگ و میر در استان زنجان به شمار می رود، تصریح کرد: بر اساس مستندات موجود در مهرانه، زنجان از نظر شتاب ابتلا به سرطان در خط مستقیم قرار دارد.

مدیرعامل مهرانه با عنوان زنجان بعد از پایتخت شور و شعور حسینی به شهر کریمان معروف است که قطعا وجود خیریه ها و سمن ها در استان از جمله مهرانه در این نامگذاری بی تاثیر نبوده است به برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل 90 درصد ابتلا به سرطان، منشا بیرونی است

عامل 90 درصد ابتلا به سرطان، منشا بیرونی است