مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 12:252018-02-24اقتصادي

بانک انصار تندیس زرین هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی را به دست آورد


با همت و تلاش مدیران و کارکنان بانک انصار در راستای بهبود عملکرد مالی این بانک ضمن حضور هرساله در ارزیابی های تخصصی در دبیرخانه، جایزه مدیریت مالی ایران، - تندیس زرین هشتمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک انصار"، شرکت در فرآیند هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی، با اهتمام ویژه مدیران، کارشناسان و همکاران معاونت مالی این بانک و در راستای اجرای استانداردهای مالی، رعایت مقررات و قوانین بانکی و بورسی موجب شد تا بار دیگر به نتیجه ای شگرف بیانجامد و این معاونت در هشتمین سال متوالی و با حداکثر رشد به نتیجه چشمگیری نسبت به دوره های گذشته دست یابد.

این جایزه همه ساله در 3 سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه اعطا می شود که سطح تندیس آن شامل تندیس زرین، سیمین و بلورین می باشد که این بانک در این دوره بالاترین سطح جایزه (تندیس زرین) را کسب کرد.

مراسم اهدای این تندیس ارزشمند در سالن اجلاس سران با حضور، معاون وزیر بهداشت و درمان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و مشاور رییس جمهور، معاون وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات رییس جمهور و جمعی از اقتصاددانان و استادان حوزه مالی کشور برگزار و فتحعلی معاون مالی بانک به نمایندگی بانک انصار این جایزه را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک انصار تندیس زرین هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی را به دست آورد

بانک انصار تندیس زرین هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی را به دست آورد