مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 11:552018-02-24فناوري

دستور وزیر ارتباطات برای توقف نقض حریم خصوصی کاربران


وزیر ارتباطات با بیان این که دسترسی به IP مشترکان می تواند باعث انجام سوء استفاده هایی شود، گفت: مردم بدانند که اگر گزارشی را برای ما ارسال کنند، - آن موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه همایش جنبه های حقوقی فناوری اطلاعات با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ماهر درباره تخلف یکی از اپراتورها در مقوله نقض حریم خصوصی کاربران، اظهار کرد: گزارشی را که برای ما فرستادند نشان می دهد که برخی اپراتورها با دسترسی به IP مشترکان خود، اطلاعات وب سایت هایی را که مراجعه کرده اند را برای تبلیغات هوشمند در اختیار یکسری از کسب وکارها قرار داده اند.

وی با بیان این که دسترسی به IP مشترکان می تواند باعث انجام سوء استفاده هایی شود، گفت: مردم بدانند که اگر گزارشی را برای ما ارسال کنند، آن موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

البته اطلاع رسانی این موضوع در حال حاضر به عنوان یک اخطار به اپراتورهاست و البته عدله حقوقی را برای برخورد قضایی به دادستانی ابلاغ می کنیم.

آذری جهرمی همچنین با اشاره به مساله ارزهای دیجیتالی و اینکه اخیرا قرار شده از طرف پست بانک، یک ارز دیجیتالی منتشر شود، اظهار کرد: قرار شده با پست بانک یک مدل آزمایشی ارز دیجیتالی طی شود تا پایه ای برای آشنایی بیشتر شهروندان با این مقوله باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر ارتباطات برای توقف نقض حریم خصوصی کاربران

دستور وزیر ارتباطات برای توقف نقض حریم خصوصی کاربران