مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 11:452018-02-24سياسي

برقراری امنیت در موقعیت های اجتماعی ساز و کارهای خود را دارد


هرآنگاه که ضرب الاجل پلیس سرآمد و بر شیپور برخورد با مخلان نظم و امنیت دمیده شود هیچ کسی را یارا و تاب مقابله و برخورد با پلیس نخواهد بود.

- معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: هرآنگاه که ضرب الاجل پلیس سرآمد و بر شیپور برخورد با مخلان نظم و امنیت دمیده شود هیچ کسی را یارا و تاب مقابله و برخورد با پلیس نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منتظر المهدی سخنگوی ناجا در حاشیه مراسم اختتامیه سومین جشنواره ایده ها و فرصت ها در جمع خبرنگاران در خصوص حوادث اخیر گلستان هفتم خیابان پاسداران، گفت: همگان می دانند که برقراری امنیت در مناسبت ها و موقعیت های اجتماعی سازو کارهای خود را دارد و این امور نیاز به تدبیر، فکر، صبر، هوشمندی و اندیشه راهبردی دارد.

وی افزود: آنچه مسلم است همه اقدامات و مولفه ها برای برقراری امنیت در خیابان پاسداران انجام شد و مهمتر از همه جداسازی صف مردم از اغتشاشگران و اخلال گران بود؛ اما هرآنگاه که ضرب الاجل پلیس سرآید و بر شیپور برخورد با مخلان نظم و امنیت دمیده شود هیچ کسی را یارا و تاب مقابله و برخورد با پلیس نخواهد بود.

منتظر المهدی در خصوص مسلح بودن یا نبودن ماموران نیروی انتظامی اظهار کرد: این هم از ساز و کارهای برقراری امنیت در مناسبت های اجتماعی است و اصولی دارد که تک تک آنها رعایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری امنیت در موقعیت های اجتماعی ساز و کارهای خود را دارد

برقراری امنیت در موقعیت های اجتماعی ساز و کارهای خود را دارد