مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 09:552018-02-24دانش

ارتقای مرتبه 827 عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در سال جاری


مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای مرتبه علمی 827 عضو هیات علمی دانشگاه در سال 96 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر وحیدی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، عزم لازم برای ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی را داراست، گفت: در سال 96 بیش از 15 جلسه هیات ممیزه به منظور بررسی ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی تشکیل شد که تا به امروز 827 عضو هیات علمی موفق به دریافت ارتقای رتبه شده اند.

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: از این تعداد، 2 مورد مربوط به ارتقاء از مربی آموزشیار به مربی، 665 مورد مربوط به ارتقاء از مربی به استادیاری، 147 مورد مربوط به ارتقاء از استادیاری به دانشیاری و 13 مورد مربوط به ارتقاء از دانشیاری به استادی است.

وی گفت: خوشبختانه در این دوره، زمان بررسی پرونده اعضای هیات علمی برای ارتقاء، به کمتر از 3 ماه کاهش یافته است و این در حالی است که در گذشته بیش از یک سال طول می کشید.

12 کمیسیون تخصصی هیات ممیزه پرونده ها را به سرعت بررسی کرده و در حال حاضر به صورت میانگین کمتر از 10 پرونده در این کمیسیون ها برای بررسی و ارسال به هیات ممیزه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین جلسه هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری در تاریخ 15 اسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای مرتبه 827 عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در سال جاری

ارتقای مرتبه 827 عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در سال جاری