مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 09:302018-02-24بين الملل

تاکید یونکر بر توافق فوری روی بودجه اتحادیه اروپا در پسا بریگزیت


رییس کمیسیون اروپایی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواست تا هر چه سریعتر روی بودجه چند ساله پسا بریگزیت به منظور پیشگیری از ضررهای مالی و از دست رفتن مشاغل توافق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، ژان کلود یونکر، رییس کمیسیون اروپایی جمعه پس از نشست با رهبران 27 کشور اتحادیه اروپا به جز نخست وزیر انگلیس به خبرنگاران گفت: زمان، ثروت است.

تاخیر در توافق بودجه اتحادیه اروپا هر ماه به بهای 5000 شغل تمام می شود و اگر توافقی تا 2021 صورت نگیرد تا 600 هزار شغل از بین می رود.

همین امر می تواند پروژه های زیر ساختی حیاتی را به خطر بیندازد.

دونالد تاسک رییس شورای اروپایی هم در همین کنفرانس خبری گفت، بعید است رهبران اروپایی امسال روی بودجه جدید چند ساله توافق کنند.

تاسک گفت: با توجه به مذاکرات پیشین، توافق کردیم که باید سرعت هماهنگی ها افزایش یابد اما رسیدن به توافق در شورای اروپایی امسال به نظر دشوار می آید.

طبق برآوردها، انگلیس به عنوان یک مشارکت کننده در بودجه اتحادیه اروپا پس از خروجش سالانه یک کسری به بزرگی 12 میلیارد یورو در بودجه ایجاد می کند.

با توجه به اینکه دوره بودجه کنونی و هفت ساله در 2020 به اتمام می رسد، کمیسیون اروپایی که شاخه اجرایی اتحادیه اروپاست، قصد دارد نقشه راه بودجه آتی چند ساله را در ماه مه ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید یونکر بر توافق فوری روی بودجه اتحادیه اروپا در پسا بریگزیت

تاکید یونکر بر توافق فوری روی بودجه اتحادیه اروپا در پسا بریگزیت