مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 07:502018-02-24اقتصادي

هشتمین استارتاپ دمو در حوزه آموزش برگزار می شود


مرکز فن بازار ملی ایران در نظر دارد به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ های حوزه آموزش باهدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور هشتمین رویدادStartup Demo را در حوزه آموزش برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از چالش های زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو سعی بر آن دارد این زمینه را برای شرکت های نوپا و استارتاپ ها جهت جذب سرمایه از یک طرف و برای سرمایه گذاران جهت بررسی شرکت های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبان ایده و استارتاپ ها با سرمایه گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ ها) برگزار می شود و استارتاپ ها می توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند.

سرمایه گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد، در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن بازار ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین استارتاپ دمو در حوزه آموزش برگزار می شود

هشتمین استارتاپ دمو در حوزه آموزش برگزار می شود