مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 05:002018-02-24اقتصادي

چقدر از کره ای ها عقب هستیم؟


طبق اعلام مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، سرمایه صندوق های ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در کره جنوبی معادل 10 میلیارد دلار است، - در حالی که این سرمایه در ایران معادل 110 میلیارد تومان است.

محمدحسین مقیسه در گفت وگویی تفصیلی با ایسنا، در ارتباط با مسائل مختلفی از جمله آخرین وضعیت واگذاری صندوق های ضمانت نامه سرمایه گذاری صنایع کوچک به بخش خصوصی، مشکلات پیش آمده برای واحدهای کوچک صنعتی متقاضی دریافت ضمانت نامه، سرنوشت صندوق مذکور پس از واگذاری به بخش خصوصی، سرمایه فعلی صندوق، اقدامات صورت گرفته برای واحدهای آسیب دیده کرمانشاه و سرمایه صندوق های ضمانت نامه سرمایه گذاری صنایع کوچک در کره جنوبی و رقم صدور ضمانت نامه در این کشور در قیاس با ایران صحبت کرد که مشروح آن در ادامه آمده است.

آخرین وضعیت واگذاری صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک به کجا رسید؟ بحث واگذاری صندوق هایی که زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند تاکنون حل نشده و تاکنون سازمان خصوصی سازی براساس ضوابط و چارچوب های تعریف شده در راستای اصل 44 قانون اساسی فعالیت های خود را دنبال می کند.

از یک سو با توجه به شرایط خاص اقتصادی سازمان خصوصی سازی از طرف خود یا نهادهای بالادستی سخت گیری های خاص و ویژه ای را در این زمینه انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر از کره ای ها عقب هستیم؟

چقدر از کره ای ها عقب هستیم؟