مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 23:562018-02-23سياسي

برخی مسؤولان در خدمت به مردم کم کاری کردند/ ضرورت برقراری عدالت در جامعه


نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت برقراری عدالت در جامعه توسط مسؤولان، گفت: برخی در خدمت به مردم کم کاری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از خرمشهر، آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع خرمشهر، اظهار کرد: خوشبختانه مراسم ایام فاطمیه در استان خوزستان و آبادان و خرمشهر باشکوه برگزار شد که باید از متولیان آن تشکر کرد.

وی افزود: برای اینکه دل ها و روح ها در جامعه پیوند بخورد و در مقابل دشمنان به پیشرفت و توسعه پیدا کنیم، باید عدالت در جامعه ایجاد شود.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت خدمت به مردم، گفت: مسؤولان باید خدمت، عدالت و محبت را برپا کنند، اگر این سه مقوله در جامعه ایجاد شود، دیگر هیچ چیزی ما را تهدید نخواهد کرد.

وی افزود: مسؤولان در خدمت خود کم کاری کرده اند، باید برای جلوگیری از این هرج و مرج همه تمام عیار در مسیر تبعیت از ولایت قرار گیرند .

حسینی خراسانی اظهار کرد: آن چیزی که تفرقه و اختلاف را از جامعه دور می کند و انسجام، همدلی و وحدت را ایجاد می کند، امامت و رهبری خاندان پیامبر و آل پیامبر است.

وی افزود: جامعه و امت اسلامی بدون امامت علی و آل علی هرگز روی اتحاد به معنای حقیقی را نخواهد دید و آن چه که وحدت بخش است، رهبری و زع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسؤولان در خدمت به مردم کم کاری کردند/ ضرورت برقراری عدالت در جامعه

برخی مسؤولان در خدمت به مردم کم کاری کردند/ ضرورت برقراری عدالت در جامعه