مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 22:402018-02-23ورزشي

قاسم پور در فینال، باستانی و بلفکه در رده بندی/ حذف 5 آزاد و فرنگی کار ایران


کامران قاسم پور به دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد و رامین باستانی و فرشاد بلفکه به دیدار رده بندی اوزان 55 و 72 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی جام مربیان و کشتی گیران اوکراین راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات روز نخست رقابت های کشتی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین از ساعت 11:30 امروز (جمعه) به وقت ایران و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست آغاز شد.

در پایان رقابت های روز نخست، کامران قاسم پور به دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد راه یافت و رامین باستانی و فرشاد بلفکه نیز در دیدار رده بندی اوزان 55 و 72 کیلوگرم کشتی فرنگی حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است: کشتی آزاد: در وزن 65 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور اول با نتیجه 3 بر یک ولودیا فرانگولیان از ارمنستان را شکست داد.

وی در دور بعد مقابل البروس چرتکویف از اسلواکی با نتیجه 4 بر 8 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حاجی علی اف قهرمان جهان از جمهوری آذربایجان در دور بعد، اسماعیل پور از دور رقابت ها حذف شد.

پیمان بیابانی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل ادمی بولکوادزه از گرجستان با نتیجه یک بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف بلاروسی، بیابانی نیز از دور رقابت ها کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسم پور در فینال، باستانی و بلفکه در رده بندی/ حذف 5 آزاد و فرنگی کار ایران

قاسم پور در فینال، باستانی و بلفکه در رده بندی/ حذف 5 آزاد و فرنگی کار ایران