مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 22:162018-02-23سياسي

عملکرد ناجا مقابل دراویش بسیار هوشمندانه و مقتدرانه بود


عملکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در مقابل دراویش بسیار هوشمندانه، بزرگوارانه و مقتدرانه بود.

- عین الله شریف پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به نحوه مدیریت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مسئله جمع آوری دراویش گنابادی در تهران اظهار کرد: در این رابطه به عنوان یک شهروند و عضوی از خانه ملت، باید از عملکرد مناسب ناجا که پیش از فتنه 22 بهمن امسال و چه پس از آن تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه گزارشی که در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این رابطه برای نمایندگان ارائه شد، عملکرد نیروی انتظامی در این مسئله بسیار هوشمندانه، بزرگوارانه و مقتدرانه بوده است.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس افزود: هوشمندانه به این سبب که کلانتری های ذی ربط پیش از این اتفاق، سردمداران و بزرگان دراویش را به مذاکرات اجباری دعوت کرده و توصیه های لازم را ارائه کرده بودند.

وی بیان کرد: بنابراین یکی از شگردهای منصفانه ناجا، رعایت حقوق شهروندی بود که کلانتری مربوطه این مسئله را پیش بینی کرده بود.

شریف پور گفت: از سوی دیگر با وجود برخی حرکات ناشایست و ناروا و دون پایه که از ناحیه دراویش گنابادی شد اما نیروی انتظامی در عرصه میدانی، عملکرد مطلوبی داشت بنابراین تمامی تلاش خود را برای مدیریت در عرصه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ناجا مقابل دراویش بسیار هوشمندانه و مقتدرانه بود

عملکرد ناجا مقابل دراویش بسیار هوشمندانه و مقتدرانه بود