مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 17:362018-02-23سياسي

درآمدزایی 6 هزار میلیارد تومانی مازاد بر لایحه بودجه 97 برای آموزش و پرورش


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امسال با تلاش زیادی که کمیسیون آموزش مجلس انجام داد و با همت کمیسیون تلفیق، توانستیم بیش از 6 هزار میلیارد تومان مازاد بر آنچه که در لایحه دولت بود برای آموزش و پرورش درآمدزایی کنیم.

- محمدمهدی زاهدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: خوشبختانه امسال با تلاش زیادی که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انجام داد و همت کمیسیون تلفیق و صحن مجلس نیز به آن پیشنهاد خواهد داد توانستیم بیش از 6 هزار میلیارد تومان پول مازاد بر آنچه که در لایحه دولت بود برای آموزش و پرورش درآمدزایی کنیم.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از این 6 هزار میلیارد تومان بیش از 3 هزار ملیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان و حدود 2 هزار میلیارد تومان برای نوسازی مدارس است که یک میلیارد تومان آن اوراق مشارکت هست و مابقی نیز تهاتر بدهی پیمانکاران با سیستم دولتی است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین سال آینده امیدواریم مشکلات آموزش و پرورش به حداقل ممکن برسد چراکه این کار بزرگی بود که مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات تلاش کردند برای قانون بودجه سال آینده و از دولت و سازمان برنامه و بودجه می خواهیم این پول ها را اختصاص دهند که مشکلات آموزش و پرورش به حداقل ممکن برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدزایی 6 هزار میلیارد تومانی مازاد بر لایحه بودجه 97 برای آموزش و پرورش

درآمدزایی 6 هزار میلیارد تومانی مازاد بر لایحه بودجه 97 برای آموزش و پرورش