مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 17:362018-02-23بين الملل

دیدار سفیر ایران با قائم مقام وزارت گمرک ترکیه


در دیدار سفیر ایران با قائم مقام وزارت گمرک ترکیه آخرین وضعیت گمرکات سه گانه مرزی بین 2 کشور بررسی و تمهیدات لازم برای تسریع در تکمیل پایانه های مرزی رازی و سرو اتخاذ شد.

- آخرین وضعیت گمرکات سه گانه مرزی بین 2 کشور بررسی و تمهیدات لازم برای تسریع در تکمیل پایانه های مرزی رازی و سرو اتخاذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی "، محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر ایران در ترکیه امروز (جمعه) با جناب آشچی قائم مقام وزارت گمرک ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار متعاقب سفر هفته گذشته سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و هیأت همراه به استان های آذربایجان غربی و شرقی و بازید از مرزهای سرو و رازی انجام شد.

همزمان با این سفر و بازدید بلنت تفنگچی وزیر گمرک و تجارت ترکیه و جناب آشچی قائم مقام وزیر گمرک این کشور از مبادی مرزی ترکیه با ایران نیز دیدار کردند.

در دیدار امروز که جمعی از مدیران ارشد وزارت گمرک و تجارت ترکیه و کارشناسان و نمایندگان بخش های اقتصادی سفارت نیز حضور داشتند، آخرین وضعیت گمرکات سه گانه مرزی بین ایران و ترکیه بررسی و تمهیدات لازم برای تسریع در تکمیل پایانه های مرزی رازی و سرو اتخاذ شد.

همچنین در این دیدار مقرر شد جهت نظارت بر عملکرد امور مرزی و گمرکی و 24 ساعته شدن ساعات کار، بازدیدهای منظم و دوره ای از گمرکات مرزهای زمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر ایران با قائم مقام وزارت گمرک ترکیه

دیدار سفیر ایران با قائم مقام وزارت گمرک ترکیه