مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 16:562018-02-23بين الملل

قدرت ایران موجب وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است


قدرت ایران اسلامی موجب وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از گرگان، آیت الله نورمفیدی ظهر امروز در نماز جمعه گرگان به پنج‎وچهارمین کنفرانس امنیت مونیخ اشاره کرد و افزود: در این کنفرانس که شخصیت‎های مختلف جمع می‎شوند و به مسائل مرتبط به امنیت جهانی بحث می‎کنند، در کنفرانس اخیر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس به دروغ پردازی پرداخته و بازی‎های سیاسی راه انداخته است.

وی تصریح کرد: نتانیاهو ادعا کرده که ایران امنیت جهانی را به خطر انداخته و برای منطقه مشکلاتی ایجاد کرده و قطعه آهنی از پهپادی را نشان داده که این تکه آهن برای پهپاد ایران است که به رژیم اشغالگر قدس حمله کرده است! امام جمعه گرگان ادامه داد: نظیر این کار در چند سال گذشته در سازمان ملل نشان داد و نقاشی کشید و از راه این نقاشی به دنبال آن بود که بگوید که ایران دنبال ساخت بمب اتم است و باعث شد که دنیا مسخره اش کند.

نورمفیدی با بیان اینکه در سازمان ملل همه کشورهای دنیا نماینده دارند و با نقاشی کردن مثل کودک دبستانی سبب شد که همه آن را به تمسخر بگیرند، یادآور شد: آقای ظریف بسیار مدبرانه و منطقی به این موضوع بی‎اعتنایی کرد و گفت اینجا جای این حرف‎ها نیست و کنفرانس امنیت بین‎المللی به دنبال بحث‎های امنیت جهانی باشد نه حرف‎های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت ایران موجب وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است

قدرت ایران موجب وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است