مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 16:162018-02-23سياسي

سفر رییس جمهور به هرمزگان/ افتتاح منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: سفر دو روزه رییس جمهور به هرمزگان منشا برکات زیادی است، در این سفر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان به صورت ویدئوکنفرانس رسما افتتاح خواهد شد.

- ناصر شریفی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس" در بندرعباس، با اشاره به سفر دو روزه رییس جمهور به هرمزگان اظهار کرد: سلسله برنامه های سفر رییس جمهور به استان های کشور یکی از برنامه هایی است که موجب واکاوی مشکلات و معضلات استان ها به صورت چهره به چهره خواهدشد.

وی افزود: در این سفر رییس جمهور مستقیما به بندرلنگه آمده و اولین برنامه هم دیدار مردمی با مردم غرب هرمزگان می باشد، وزرا هم به نیابت از دولت به شهرستان های سراسر استان سفر کرده تا در دیدارهای مردمی و شورای اداری هر شهرستان مشکلات را دسته بندی نموده و در جلسه هیات دولت که پنج شنبه شب در مرکز استان برگزار خواهد شد به بحث و بررسی گذاشته شده و تصمیم گیری های لازم صورت گیرد.

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت سفر رییس جمهور، از مردم غرب استان در تمامی شهرستان ها درخواست داریم که حضور پررنگی در دیدار مردمی داشته باشند تا بتوانیم از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برای توسعه، آبادانی و پیشرفت غرب هرمزگان انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به هرمزگان/ افتتاح منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان

سفر رییس جمهور به هرمزگان/ افتتاح منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان