مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 15:262018-02-23سياسي

محور قیام صدیقه اطهر(س) انحراف ستیزی بود/ نطفه فساد در کشور باید از بین برود


امام جمعه مشهد با بیان اینکه محور قیام صدیقه اطهر(س) انحراف ستیزی بود، گفت: نطفه فساد در کشور باید شناسایی شده و از بین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: در تفسیر شیطان شناسی از قرآن به این نکته رسیدیم که راهبرد شیطان نسبت به بنی آدم، وسوسه است که در رابطه با کیفیت وسوسه نیز مطالبی بیان شد.

وی ادامه داد: آخرین مطلبی که نسبت به وسوسه شیطان بیان شد که در تعابیر شیطان محسوس و مشخص بود، این است که وسوسه، یک نوع اصطلاح سازی و ارزش گذاری است.

امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق وسوسه شیطان این است که اصطلاح بسازد و روی اصطلاحی که ساخته، ارزش گذاری کند؛ نکته ای که امروز در جریان ارتباطات سیاسی و بین المللی جهان با محاسبه و معادله بندی استکبار، با آن روبرو هستیم.

وی افزود: استکبار در عرصه علم اصطلاح می سازند، بعد این اصطلاح را معیار ارزش قرار می دهند و هر عنصری که مطابق نظر سیاسی آنان نبود، او را مورد سوژه عملیات روانی قرار می دهد.

علم الهدی تصریح کرد: اسم ابتذال و حرکت های ناهنجار را می گذارند هنر، اگر کسی با این ابتذال و حرکت های ناهنجار مخالفت کرد، می گویند او ضد هنر است، بی بندوباری و ولنگاری را می گویند شادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور قیام صدیقه اطهر(س) انحراف ستیزی بود/ نطفه فساد در کشور باید از بین برود

محور قیام صدیقه اطهر(س) انحراف ستیزی بود/ نطفه فساد در کشور باید از بین برود