مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 14:152018-02-23سياسي

تأکید امام جمعه شیراز بر تجلیل از شهدای حادثه پاسداران تهران


امام جمعه ی شیراز با تأکید بر تجلیل از شهدای حادثه پاسداران تهران گفت: در اسلام و همه حکومت های الهی اعتماد حکومت به مردم و اعتماد مردم به حکومت یک اصل است و گردانندگان امور باید در حفظ آن تلاش کنند.

- تأکید امام جمعه شیراز بر تجلیل از شهدای حادثه پاسداران تهران امام جمعه ی شیراز با تأکید بر تجلیل از شهدای حادثه پاسداران تهران گفت: در اسلام و همه حکومت های الهی اعتماد حکومت به مردم و اعتماد مردم به حکومت یک اصل است و گردانندگان امور باید در حفظ آن تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه 4 اسفند شیراز با تصریح اینکه این اصول در حرمت انبیا و پیامبران وجود داشته و هیچ حکومتی نیامنده مگر اینکه این اصل در آن رعایت شده است، گفت: نگهداری این اصل بر عهده ی حکومت و نخبگان جامعه است و گردانندگان امور باید این اعتماد را حفظ کنند.

وی با تأکید بر این که حفظ اعتماد مردم به اشکال مختلف باید دنبال شود، رسیدگی به زندگی مردم، ترمیم اعتقادات آنان و پرهیز از دعوای بی مورد و بی جا با مردم را از راه های حفظ این اعتماد دانست.

خطیب جمعه ی شیراز با بیان اینکه منافقان، بدگویان و عناصر مختلف همواره به فکر این بوده و هستند که رابطه ی مردم و حکومت را قطع کرده و کاری کنند مردم از حکومت جدا شوند، گفت: این موضوع امروز در سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امام جمعه شیراز بر تجلیل از شهدای حادثه پاسداران تهران

تأکید امام جمعه شیراز بر تجلیل از شهدای حادثه پاسداران تهران