مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 13:552018-02-23سياسي

امروز تلاش استکبار هجوم به سمت نوجوانان و جوانان است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امروز تلاش استکبار هجوم به سمت نوجوانان و جوانان است اگر از آموزش و پروش خوب مراقبت کنیم دشمن را شکست داده ایم اما اگر این کار را نکنیم قطعاً شکست خواهیم خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان افزود: انجام فعالیت های تربیتی در کنار تعلیم دانش آموزان از دیگر اهداف امور تربیتی است.

در برخی دوره ها حذف این فعالیت های تربیتی با مخالفت برخی علما و مراجع تقلید روبه رو شد.

وظایف امور تربیتی تلاش در جهت اشاعه فرهنگ اسلامی در میان دانش آموزان و ترغیب آن ها به احترام و عمل بر تعالیم اسلامی است.

سلیمانی در ادامه گفت: دو حادثه تلخ در هفته گذشته یکی حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج و از دست رفتن بیش از 60 هموطن و دیگری شهادت 5 تن از نیروهای انتظامی در اغتشاش اخیر در پایتخت اتفاق افتاد که همه مردم ایران را عزادار کرد.

امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخورد قانونی با انسان های هرج و مرج طلب باید از طریق قانون پیگیری شود که نیروی انتظامی این کار را کرد.

وی افزود: دراویش قرن هاست در ایران زندگی می کنند و نظام جمهوری اسلامی با آن ها رفتار مسالمت آمیز داشته است اما خود دراویش اعمالی انجام دادند که نقض این رفتار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز تلاش استکبار هجوم به سمت نوجوانان و جوانان است

امروز تلاش استکبار هجوم به سمت نوجوانان و جوانان است