مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 13:462018-02-23فرهنگي

طرح های پیشنهادی برای ترویج کتابخوانی در شهر و روستا منتشر شد


طرح های ارائه شده از سوی شهرها و روستاهای کشور برای شرکت در چهارمین دوره انتخاب پایتخت کتاب و جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران، در قالب دو کتاب منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، کتاب های پیشنهادهایی برای ترویج کتابخوانی در شهر و پیشنهادهایی برای ترویج کتابخوانی در روستا که به همت گیتی صفرزاده و ابرهیم حیدری گردآوری شده، برای نخستین بار در مراسم پایانی انتخاب چهارمین پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر دوست دار کتاب رونمایی و عرضه می شود.

در درآمد کتاب پیشنهادهایی برای ترویج کتابخوانی در شهر آمده است: این کتاب در واقع یکی از مهمترین کارکردها و اهداف این جشنواره یعنی گردآوری ایده های ناب و کاربردی در حوزه ترویج کتاب و کتاب خوانی و تکثیر و قرار دادن آن در دسترس علاقه مندان این حوزه را نشانه رفته است.

همچنین در بخش اهداف، به تبیین رویکردهایی همچون افزایش همکاری ها و مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی، جذب سرمایه های موجود در بخش خصوصی، فرهنگی تر کردن فضای بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی کشور، حمایت از ایده های نو و ابتکاری در حوزه کتاب، تمرکززدایی از برنامه های حوزه فرهنگ و تقویت عدالت فرهنگی، ترویج کتابخوانی، طراحی برنامه های جذاب و مردم پسند در حوزه کتاب و ارتقای جایگاه مدیران فرهنگی در شهرستان ها اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پیشنهادی برای ترویج کتابخوانی در شهر و روستا منتشر شد

طرح های پیشنهادی برای ترویج کتابخوانی در شهر و روستا منتشر شد