مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 11:352018-02-23بين الملل

عفو بین الملل: اصلاحات بن سلمان بر تعرض به حقوق بشر سرپوش نمی گذارد


از زمانی که محمد بن سلمان به ولیعهدی عربستان رسیده است، مسئولان این کشور روند اقدامات علیه مخالفان را تشدید کرده اند.

- عفو بین الملل: اصلاحات بن سلمان بر تعرض به حقوق بشر سرپوش نمی گذارد سازمان عفو بین الملل اعلام کرد: از زمانی که محمد بن سلمان به ولیعهدی عربستان رسیده است، مسئولان این کشور روند اقدامات علیه مخالفان را تشدید کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رأی الیوم، کاتیا رو، مسئول آزادی های عمومی و فردی در سازمان عفو بین الملل اعلام کرد: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان از انجام اصلاحاتی خبر داد که هدف از آن مشارکت در به روز کردن کشور و باز کردن فضای آن بود و نمادین ترین نمونه برای ما، دادن مجوز به زنان برای رانندگی است.

وی افزود: نباید نقض های خطرناک حقوق بشر که در عربستان صورت می گیرد و به صورت سرکوبی شدید علیه جامعه مدنی اعمال می شود، از دیدگان پنهان بماند؛ چراکه مخالفان سیاسی و مدافعان حقوق بشر و روزنامه نگاران در عربستان هدف قرار گرفته و برای آنکه ساکت بمانند، مورد هجمه قرار می گیرند.

وی به تصویب قانون جدید مبارزه با تروریسم به جای قانون سال 2014 اشاره کرد و گفت: این قانون دامنه وسیع تری را برای سرکوب جامعه مدنی فراهم می کند؛ به گونه ای که بسیاری از سازمان ها از فعالیت بازداشته شده و اعضای آنها به زندان انداخته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو بین الملل: اصلاحات بن سلمان بر تعرض به حقوق بشر سرپوش نمی گذارد

عفو بین الملل: اصلاحات بن سلمان بر تعرض به حقوق بشر سرپوش نمی گذارد