مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 10:562018-02-23اقتصادي

تأسیسات آب در تهران کهنه و فرسوده است/ وجود 45 هزار حلقه چاه آب در تهران


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران از وجود 45 هزار حلقه چاه آب در تهران خبر داد و گفت: تأسیسات آب در تهران کهنه و فرسوده هستند.

- محمدرضا بختیاری در گفت وگو با خبرگزاری فارس" استان تهران اظهار داشت: یکی از مشکلات تهران بحث تأسیسات است که بسیار کهنه و فرسوده هستند؛ سد کرج نزدیک 55 سال از تأسیس آن می گذرد.

بختیاری افزود: تونل انتقال آب سد لتیان به تصفیه خانه های 3 و 4 نزدیک به 50 سال قدمت دارند و به دلیل مشکلات تهران این تونل ها 35 سال بازدید نشده است.

وی، ادامه داد: بارها تصمیم به بازدید و از مدار خارج کردن این خطوط گرفتیم اما موفق به قطع نشدیم، اما امسال سعی می کنیم حداقل 48 آب قطع و این تونل بازدید شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران اضافه کرد: دو خط از چهار خط لوله انتقال آب از آبگیر بیلقان به تهران نزدیک به 25 و دیگری 35 سال از عمر مفیدشان می گذرد یعنی 48 و 60 سال از سن ساخت آن ها می گذرد که در تأمین و نگهداری تأسیسات آب تهران باید لحاظ شود.

بختیاری با بیان اینکه بخش تعادل بخشی در تهران آغاز شده است، گفت: هرچقدر که آب به تهران منتقل شود اما به منابع آب زیرزمینی توجه نکرده باشیم بسیاری از هزینه ها بی فایده خواهد بود.

وی، اظهار کرد: در خصوص تعادل بخشی منابع زمینی، باید بدانیم که 45 هزار حلقه چاه در تهران وجود دارد که بیش از دو میلیون و 350 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیسات آب در تهران کهنه و فرسوده است/ وجود 45 هزار حلقه چاه آب در تهران

تأسیسات آب در تهران کهنه و فرسوده است/ وجود 45 هزار حلقه چاه آب در تهران