مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 10:462018-02-23ورزشي

جدال برادران نفتی!/ تلاش نفتی ها برای صعود در جدول


نفت تهران و نفت آبادان در دیداری حساس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

- نگاهی به بازی نفت تهران - نفت آبادان در هفته بیست وچهارم لیگ برترجدال برادران نفتی!/ تلاش نفتی ها برای صعود در جدول نفت تهران و نفت آبادان در دیداری حساس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، نفت آبادان که در 5 دیدار آخر خود موفق به کسب 4 امتیاز از 15 امتیاز ممکن شده امروز در دیدار هفته بیست و چهارم خود میهمان نفت تهران است و شاگردان کمالوند امیدوارند با شکست دادن هم نام تهرانی خود موقعیت شان را در جدول بهتر کنند.

نفت تهران اما برخلاف هم نام آبادانی خود در 5 بازی گذشته خود موفق به ثبت 2 پیروزی و 3 تساوی شده و با کسب این 9 امتیاز خود را از جمع تیم های انتهای جدولی جدا کرد.

شاگردان افاضلی که این روزها حال خوبی دارند امیدوارند با کسب حداکثر امتیازات از این بازی خانگی خیال خود را برای ماندن در جمع تیم های لیگ برتری راحت کنند.

صنعت نفت آبادان خاطرات خوبی از تقابل با نفت تهران ندارد و در سال های گذشته شکست های با اختلاف زیاد را تجربه کرده است و به همین دلیل حریف تهرانی خود را دست کم نمی گیرند نفت آبادان در صورت کسب 3 امتیاز این دیدار حساس خارج از خانه 32 امتیازی می شود و موقتاً می تواند یک پله صعود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال برادران نفتی!/ تلاش نفتی ها برای صعود در جدول

جدال برادران نفتی!/ تلاش نفتی ها برای صعود در جدول