مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 10:162018-02-23سياسي

خیرش عمومی برای مقابله با فساد ایجاد شود


معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه برای ایجاد عدالت باید با فساد مبارزه کنیم، گفت: باید خیزش و حرکت در مقابله با فساد به وجود آید.

- سردار سرلشکر مصطفی ایزدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اقتصاد در انقلاب اسلامی عکس مکتب و فرهنگ لیبرالیستی برای ایجاد تعالی انسان است، اظهار کرد: معتقدم سیاست برای عدالت است.

وی با تأکید بر اینکه اگر می گوییم سیستم حکومتی و نظام ایجاد می شود، مبنا عدالت است، گفت: سفارش حضرت علی (ع) در عهدنامه مالک اشتر عدالت بود و امام (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز این مهم را فرمودند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در دستیابی به عدالت باید در این مسیر ساز و کارهای مناسب را به وجود آوریم؛ متکی به خود بودن از ساز و کارهای مناسب برای ایجاد عدالت است.

وی اقتصاد دانش بنیان را از ساز و کارهای دستیابی به عدالت برشمرد و افزود: اقتصاد دانش بنیان برای ما شکوفایی ایجاد می کند و باید زمینه لازم برای ایجاد عدالت را به وجود بیاوریم.

ایزدی تصریح کرد: همان طور که در حرکت های انقلابی، پیروزی انقلاب، جنگ و شرایط مختلف با اتکا به مردم پیش رفتیم، در مباحث اقتصادی و اینکه اعمال عدالت شود نیز باید از توان ملی و مردمی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرش عمومی برای مقابله با فساد ایجاد شود

خیرش عمومی برای مقابله با فساد ایجاد شود