مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 09:452018-02-23ورزشي

نحوه توزیع اعتبار79 میلیارد تومانی در حوزه سلامت، آب شرب، فاضلاب و ورزش


دبیر مجمع نمایندگان استان تهران گفت که نمایندگان استان تهران نحوه هزینه کرد 79 میلیارد تومان اعتبارات استانی در تهران را در حوزه های سلامت، - حمل و نقل، آب شرب، تاسیسات فاضلاب و ورزشی تعیین کرده اند.

محسن علیجانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجمع نمایندگان تهران جلساتی را با استاندار برگزار کرد و مقرر شد کمیته ای شامل پنج نماینده، معاونین استان و رییس سازمان برنامه ریزی استان تهران اولویت های بودجه ای پایتخت را مشخص کنند که ان شاءالله این فعالیت را ادامه می دهیم و در بودجه سال آینده تصمیمات کارشناسی خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: طبق نظر کمیسیون تلفیق، 79 میلیارد تومان در اختیار نمایندگان استان تهران قرار گرفت و به تشخیص آنها به طرح های پیوست یک لایحه بودجه اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس، یادآور شد: ارتقای سلامت، مطالعه و اجرای بیمارستان سوختگی در منطقه پنج تهران، کمک به احداث بیمارستان آموزشی شریعتی، روزبه، شهدای تجریش، امام خمینی تهران، شهدای هفت تیر و فیروزآبادی شهرری و بهبود استاندارد تجهیزات بیمارستان ها از جمله مواردی بودند که مبالغی را به آنها اختصاص دادیم.

علیجانی ادامه داد: همچنین در بخش آب و فاضلاب، تاسیسات فاضلاب لواسان، تاسیسات فاضلاب شهر جدید پردیس نیز از اعتباری مازاد بر آنچه در پیوست یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه توزیع اعتبار79 میلیارد تومانی در حوزه سلامت، آب شرب، فاضلاب و ورزش

نحوه توزیع اعتبار79 میلیارد تومانی در حوزه سلامت، آب شرب، فاضلاب و ورزش