مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 09:152018-02-23سياسي

آمادگی جهاد دانشگاهی اردبیل برای راه اندازی خط تولید نشاسته پلیمری


رییس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از آمادگی این نهاد برای راه اندازی خط تولید نشاسته پلیمری خبرداد و از مسئولان استان به ویژه استاندار و نمایندگان استان خواست در تسریع عملیاتی شدن این طرح صنعتی، - مساعدت های لازم را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران اوچی اردبیلی در دیدار با مشاور و مدیرکل دفتر استاندار اردبیل، با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی اردبیل در استان افزود: از زمان راه اندازی این نهاد، گام های ارزشمند و مثبتی در راستای رفع نیازها و امور مغفول مانده استان برداشته شده است.

وی مهارت کسب و کار و وجود بستر مناسب را بهترین زمینه برای توسعه کارآفرینی اعلام و تلاش در راستای اشتغال زایی را رویکرد اصلی فعالیت های آموزشی جهاددانشگاهی عنوان و خاطرنشان کرد: در صدد هستیم با راه اندازی مراکز جدید آموزشی و تحقیقاتی، زمینه مهارت آموزی و بسترسازی برای اشتغال فراگیران را فراهم کنیم.

رییس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل به انتخاب طرح پایلوت نیمه صنعتی تولید نشاسته پلیمری(حفاری) جهاددانشگاهی استان اردبیل به عنوان یکی از طرح های فناورانه برتر استان از سوی استانداری اردبیل در سال 1395 و معرفی آن به معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری جهت تخصیص اعتبار اشاره و اظهار کرد: راه اندازی و بهره برداری این طرح از اولویت های این نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاد دانشگاهی اردبیل برای راه اندازی خط تولید نشاسته پلیمری

آمادگی جهاد دانشگاهی اردبیل برای راه اندازی خط تولید نشاسته پلیمری