مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1396 ساعت 00:052018-02-22ورزشي

جنجالی دوباره یا مصالحه تیم ملی و باشگاه ها؟/ اردیبهشت پر حادثه!


در روزهایی که همه دست به دست هم دادند تا فوتبال ملی با بهترین شرایط راهی جام جهانی شود، روزهای پر ترافیک اردیبهشت، موجب نگرانی مربیان تیم ملی، - جنجالی دوباره یا مصالحه تیم ملی و باشگاه ها؟/ اردیبهشت پر حادثه! در روزهایی که همه دست به دست هم دادند تا فوتبال ملی با بهترین شرایط راهی جام جهانی شود، روزهای پر ترافیک اردیبهشت، موجب نگرانی مربیان تیم ملی، باشگاه ها و هواداران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نحوه آماده سازی تیم ملی فوتبال برای جام جهانی 2018 روسیه به نحوی است که بازیکنان داخلی بتوانند سطح فنی و آمادگی خود را به بازیکنانی ایرانی شاغل در فوتبال اروپا برسانند.

با توجه به همین موضوع کی روش اردوهای یک روزه بعد از هر مسابقه را برای شاگردانش در فوتبال باشگاهی ایران در نظر گرفته که بازیکنان از نظر روحی – روانی و فنی ارتقا یابند.

از سوی دیگر تیم ملی از چند ماه تا این مسابقات تکلیف کمپ خود در روسیه و برنامه بازی های دوستانه را هم می داند اما کماکان یک مشکل جدی پیش روی کارلوس کی روش است.

با وجود اینکه کی روش هنوز به صورت جدی از این موضوع حرف نزده، دستیارش، اوسیانو کروز یک بار به صورت تلویحی گفت که موفقیت در جام جهانی می تواند به عنوان خاطره ای غرورآمیز برای ایرانی ها باشد و در دورانی که برنامه آماده سازی تیم ملی با مسابقات لیگ ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی دوباره یا مصالحه تیم ملی و باشگاه ها؟/ اردیبهشت پر حادثه!

جنجالی دوباره یا مصالحه تیم ملی و باشگاه ها؟/ اردیبهشت پر حادثه!