مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 22:512018-02-22سياسي

رضایی: جامعه فرهنگی موظف به ترویج تفکر انقلابی است


بیش از 70 درصد از جمعیت کشور در دوران انقلاب حضور نداشتند و جامعه فرهنگی موظف است تا تفکر انقلابی را ترویج و بر ذهن نسل جوان تأثیرگذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از محمدشهر، سردار سرلشکر محسن رضایی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مجموعه فرهنگی دشت بهشت اظهار کرد: اصحاب فرهنگی باید در این دوره از شرایط کشور احساس وظیفه کنند و اقدام به رفع مشکلات را در دستور کار خود قرار دهند، بیش از 70 درصد از جمعیت کشور در دوران انقلاب حضور نداشتند و جامعه فرهنگی موظف است تا تفکر انقلابی را ترویج و بر ذهن نسل جوان تأثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: برخی از افراد با کمک عناصر بیگانه در تلاش هستند در حافظه تاریخی ما خلل ایجاد کنند، مقابله جمهوری اسلامی ایران با رژیم صهیونیستی اتفاقی بی سابقه بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر بر سه اصل ولایتمداری و کسب رضایت خدا و مردم تکیه کنیم به موفقیت خواهیم رسید، دشمن می خواهد به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، صدای انقلاب ما در دنیا پیچیده و دشمن با این موضوع مشکل دارد.

وی تصریح کرد: دشمن اگر لحظه ای به حمله نظامی به ایران فکر کند قطعاً با برخورد جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد، راه اندازی انقلاب سوم فرهنگی ضروری است و باید با تمام توان به فکر راه اندازی این انقلاب همسو با اهداف دینی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: جامعه فرهنگی موظف به ترویج تفکر انقلابی است

رضایی: جامعه فرهنگی موظف به ترویج تفکر انقلابی است