مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 16:302018-02-22اقتصادي

تنها 3 درصد صادرات کشور با تعرفه ترجیحی انجام می شود


معاون امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: این سازمان آمادگی لازم برای صادرات کالاهای پتانسیل دار صادراتی با تعرفه پایین تر و توافقی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهادی سیدی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه و فعالان اقتصادی برتر استان آذربایجان غربی در سال96 که ظهر امروز در سالن همایش های اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد با اشاره به اینکه سازمان توسعه تجارت با کشورهایی نظیر اندونزی، مالزی، پاکستان، ازبکستان و منطقه اوراسیا مذاکرات عقد توافق تجاری را آغاز کرده است اظهار کرد: سازمان توسعه تجارت کشور آمادگی لازم برای صادرات کالاهای پتانسیل دار صادارتی استان با تعرفه پایین تر را دارد.

سیدی با تاکید بر اینکه مقصد نصف صادرات جهانی کشورهایی با تجارت آزاد و یا تعرفه ترجیهی هستند خاطرنشان کرد: این در حالی است که تنها 3 درصد صادرات کشور ما با تعرفه های ترجیحی انجام می شود که نشانگر توجه ویژه به این حوزه است.

معاون امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران با تاکید بر نقش تاثیرگذار سرمایه گذاران خارجی در امر صادرات تصریح کرد: امروز بخش مهمی ( 30 درصد) صادرات کشورهای جهان نشات گرفته از سرمایه گذاری خارجی است و لزوم توجه به این امر در کشور ما نیز به خوبی حس می شود چرا که سرمایه گذار خارجی بازار فروش، شبکه توزیع و دانش لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 3 درصد صادرات کشور با تعرفه ترجیحی انجام می شود

تنها 3 درصد صادرات کشور با تعرفه ترجیحی انجام می شود