مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 15:502018-02-22بين الملل

رییس جمهور کره جنوبی: روابطمان با آمریکا استوار و محکم است


همزمان با اینکه دولت سئول برای نشست احتمالی با رهبر کره شمالی آماده می شود، رییس جمهور کره جنوبی امروز(پنجشنبه) در مصاحبه ای تاکید کرد که روابط کشورش با آمریکا "مثل همیشه استوار، - همزمان با اینکه دولت سئول برای نشست احتمالی با رهبر کره شمالی آماده می شود، رییس جمهور کره جنوبی امروز(پنجشنبه) در مصاحبه ای تاکید کرد که روابط کشورش با آمریکا "مثل همیشه استوار، محکم و قوی است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت مون جائه این، رییس جمهور کره جنوبی با سوالاتی از جانب قانونگذاران مواجه شده مبنی بر اینکه آیا در سایه تلاش های سئول برای مذاکره و مشارکت با کره شمالی به منظور رهایی از برنامه های اتمی و موشکی اش، اختلافی در عقاید یا مواضع سیاسی میان کره جنوبی و آمریکا به عنوان دو متحد کلیدی به وجود آمده است یا خیر.

مون جائه این در جریان این مصاحبه گفت: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا تاکید کرده که در جریان روند برگزاری مذاکرات دو کره هر زمان به کمک احتیاج داشتم می توانم روی او حساب کنم و ترامپ صددرصد مرا در این مسیر حمایت می کند.

وی افزود: هدف من حل مساله اتمی کره شمالی و تحکیم صلح است.

کانگ کیونگ – هوا، وزیر امور خارجه این کشور نیز هرگونه داشتن اختلاف با آمریکا را رد کرده و تاکید کرد: سئول درخصوص هر قدمی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور کره جنوبی: روابطمان با آمریکا استوار و محکم است

رییس جمهور کره جنوبی: روابطمان با آمریکا استوار و محکم است