مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 14:352018-02-22سياسي

موانع موجود در راه سرمایه گذاری کردستان شفاف بیان شود


استاندار کردستان از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا مشکلات و موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاری در استان را به صورت شفاف بیان کنند تا از طریق گفت وگو و تعامل برای رفع آنها اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن مرادنیا امروز پنج شنبه(3 اسفند) در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: با توجه به اینکه این شورا تاکنون 25 جلسه برگزار کرده، خروجی و نتیجه حاصل از آن جای بحث است.

وی افزود: برای حصول نتیجه باید این جلسات از گفت وگو خارج و عملیاتی شود چرا که مشکل اصلی استان سرمایه گذاری است و نتیجه گیری از این جلسات برای رفع آنها ضروری است.

استاندار کردستان ضمن انتقاد از مطرح کردن کلی موانع و راهکارها، از همه مدیران مسئول در این جلسه خواست مشکلات سرمایه گذاری را مطرح و برای رفع آنها به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده اقدام کنند.

وی بر برنامه ریزی هدفمند برای این مهم تاکید کرد و گفت: باید با تاکید بر مشکلات و ارائه راهکار مناسب بستر رفع این مشکلات تا پایان سال جاری را فراهم کنیم.

در صورت وجود مشکلات قانون گذاری می توان از طریق نمایندگان اقدام و بستر رفع آنها را فراهم کرد.

بیشتر مشکلات حوزه سرمایه گذاری در استان، مربوط به خود استان است و باید از داخل استان برای رفع آنها اقدام کنیم و مشکلات کلان و ملی را به دولت واگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع موجود در راه سرمایه گذاری کردستان شفاف بیان شود

موانع موجود در راه سرمایه گذاری کردستان شفاف بیان شود