مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 14:302018-02-22سياسي

برگزاری نخستین همایش «وقف و علم و فناوری»


نخستین همایش «وقف و علم و فناوری» با همکاری معاونت علمی چهارشنبه 9 اسفند 1396 به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

- نخستین همایش وقف و علم و فناوری با همکاری معاونت علمی چهارشنبه 9 اسفند 1396 به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین همایش ملی وقف و علم و فناوری (الگوی توسعه و ترویج) با همکاری مرکز تحقیقات و توسعه وقف دانشکده الهیات و ادیان دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه فردوسی مشهد، کمیته یاوران وقف علم و فناوری، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و دیگر نهادهای علمی کشور، به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد چهارشنبه 9 اسفند 1396 برگزار می شود.

در این همایش مسئولین عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد نقشه جامع علمی کشور سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آستان قدس رضوی، استادان برجسته دانشگاه و حوزه درزمینه الگوهای توسعه و ترویج فرهنگی در رابطه وقف و علم و فناوری سخنرانی خواهند داشت.

محورهای نخستین همایش ملی وقف و علم و فناوری (الگوی توسعه و ترویج) شامل تبیین ضرورت توسعه وقف در عرصه علم و فناوری؛ تحلیل و تفسیر کلام امام و رهبری پیرامون وقف در زمینه علم و فناوری؛ تببین نیات و مصادیق وقف در حوزه علم و فناوری در کشور شامل: مدارس، دانشگاه، مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین همایش «وقف و علم و فناوری»

برگزاری نخستین همایش «وقف و علم و فناوری»