مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 13:552018-02-22اقتصادي

اجرای سریع طرح های زیربنایی در پردیس/شهرپردیس الگوی شهرهای جدید


استاندار تهران در آیین آبرسانی به شهرستان پردیس از پیگیری و اجرای همزمان طرح های آب وفاضلاب وگازرسانی به پردیس در آینده ای نزدیک خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین مقیمی در مراسم آبرسانی به شهرستان پردیس ،از اجرا وعملیاتی شدن طرح آب وفاضلاب در شهرستان پردیس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت:تلاش می کنیم که همزمان با آبرسانی وبهره برداری از مسکن مهر در شهرستان پردیس،فاضلاب این شهرستان هم به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به فرصت ها وجاذبه های سرمایه گذاری در این شهرستان برای سرمایه گذاران، اجرای طرح فاضلاب در پردیس را برای توسعه صنایع ضروری دانست و تصریح کرد: با اجرای طرح فاضلاب می توانیم از پسآب صنعتی برای ایجاد ورشدصنایع و به دنبال آن ایجاداشتغال در این شهرستان بهره ببریم.

وی شهرستان پردیس را به لحاظ جمعیتی و بافت شهری ،شهرستانی خاص در استان تهران توصیف کرد و یادآورشد:باید اذعان کنیم که همه مراحل اعم از طراحی، اجرا و ساخت این شهر به دست مهندسین و مدیران جمهوری اسلامی انجام شده وهمین امربرای پردیس شرایطی خاص ایجاد کرده است.

استاندار تهران تصریح کرد:پردیس از هرحیث ظرفیت الگو شدن درکشور را دارد وهمه ما باید تلاش کنیم که پردیس محلی برای آسایش و آرامش فکری مردم این شهرستان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سریع طرح های زیربنایی در پردیس/شهرپردیس الگوی شهرهای جدید

اجرای سریع طرح های زیربنایی در پردیس/شهرپردیس الگوی شهرهای جدید