مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 12:362018-02-22سياسي

فعالیت 92 هزار هیأت مذهبی در کشور/ باید به پیوند مسائل روز به عزاداری توجه شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران به فعال بودن 92 هزار هیأت مذهبی در کشور اشاره کرد و گفت: همچنین حدود 70 هزار مداح در سطح کشور فعالیت داشته که می توانند ظرفیت مهمی در حوزه فرهنگی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بیرجند، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده صبح امروز در همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت های دینی اظهار داشت: در ادبیات مدیریتی و سیاسی در سال 95 مقام معظم رهبری در دانشکده افسری و بعد در مجلس خبرگان عنوان جدیدی تحت عنوان جهاد کبیررا مطرح کردند.

وی تصریح کرد: یک جهاد اصغر و یک جهاد اکبر وجود داشته حدفاصل آن جهاد کبیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران عنوان داشت: در جهاد اصغر سلاح دشمن دیده می شود و جهاد اکبر جهاد با نفس ما است و حدفاصل آن جهاد کبیر است.

نوری زاده بیان داشت: در توضیح جهاد کبیر مقام معظم رهبری تعبیر کرده اند که قرآن می فرماید از کافران نبایستی اطاعت کرد که این مسئله در عرصه های مختلف وجود دارد، چراکه نباید در مقابل دشمن تبعیت کرده بلکه باید ایستاده و مقاوم باشیم چراکه با توجه به آیات قران تبعیت نکردن از دشمن وظیفه ما است.

وی به ویژگی های جهاد کبیر اشاره کرد و گفت: جهاد کبیر جهادی خاموش و پنهان است، در جهاد کبیر به انسان مدال افتخار داده نمی شود و همه می توانند در آن نقش آفرین باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 92 هزار هیأت مذهبی در کشور/ باید به پیوند مسائل روز به عزاداری توجه شود

فعالیت 92 هزار هیأت مذهبی در کشور/ باید به پیوند مسائل روز به عزاداری توجه شود