مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 12:262018-02-22ورزشي

دوئل فانوس به دستان لیگ برتر فوتبال/ جدال 6 امتیازی!


تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان فردا در مشهد به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا با برگزاری دیدار حساس تیم های مشکی پوشان خراسان و سپاهان اصفهان در حالی آغاز می شود که این بازی نقش بسیار تعیین کننده ای در سرنوشت تیم مشکی پوشان و افزایش امید برای بقای این تیم در لیگ برتر خواهد داشت.

لیگ برتر فوتبال بعد از دو هفته تعطیلی که به دلیل برگزاری بازی های نمایندگان فوتبال ایران در جام قهرمانان آسیا ایجاد شده بود، حالا قرار است دوباره استارت بخورد.

در یکی از این بازی ها تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان از ساعت 15:30 در ورزشگاه شیک و مدرن امام رضا(ع) مشهد از تیم سپاهان پذیرایی می کند.

مشکی پوشان که بعد از باخت مقابل پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر با استعفای غیرمنتظره رضا عنایتی سرمربی خود شرایط عجیب و غریبی را سپری کردند، پس از یک هفته از این موضوع و مذاکره مدیران این باشگاه با گزینه های مختلف سرمربی گری تیمشان، در نهایت تصمیم گرفتند تا با بازگشت عنایتی موافقت کنند تا شاید او بتواند در ادامه تیمی را که شناخت خوبی از آن طی مدت حضورش پیدا کرده بود را به ساحل آرامش برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوئل فانوس به دستان لیگ برتر فوتبال/ جدال 6 امتیازی!

دوئل فانوس به دستان لیگ برتر فوتبال/ جدال 6 امتیازی!