مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 12:102018-02-22ورزشي

نشست مشترک فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش در اهواز


نشست مشترک فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش در اهواز برگزار شد.

- استاندار خوزستان با بیان این که سرمایه گذاری در زمینه روحی، جسمی و روانی استان، سرمایه گذاری برای تمام کشور خواهد بود، گفت: امیدوارم سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های ورزشی در خوزستان افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی در نشست مشترک فدراسیون های ورزشی که با حضور وزیر ورزش در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وجود رودخانه های پرآب در خوزستان که یک سوم آب های جاری کشور هستند و همچنین هوای نسبتا گرم استان، ورزش شنا در بین مردم استان به ویژه جوانان گسترده است.

وی با بیان این که نسبت به ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه ورزش شنا توجه خوبق صورت نگرفته است، گفت: مردم به صورت سنتی از رودخانه ها استفاده می کنند و این مسئله باعث شده که بیشترین تعداد غرق شدگان رودخانه ای کشور در پنج سال اخیر به خوزستان اختصاص داشته باشد.

استاندار خوزستان افزود: در این زمینه باید طرح و سند جامعی برای خوزستان تدوین شود، البته جلساتی هم در سطح کشور تشکیل شده است و به صورت تخصصی آن را دنبال می کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به گرمای طولانی در خوزستان و تغییر اقلیم بیش از 55 روز از سال جاری را شاهد گرمای بالای 49 درجه بودیم، در حالی که این روزها در سال گذشته 13 روز بود؛ بنابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش در اهواز

نشست مشترک فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش در اهواز