مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 ساعت 10:352018-02-22حوادث

عملیات تجسس و انتقال اجساد حادثه هواپیمای تهران- یاسوج متوقف شد


برغم تلاش امدادگران کوهنورد برای ادامه عملیات تجسس و انتقال اجساد سرنشینان هواپیمایی تهران- یاسوج در پنجمین روز از حادثه سقوط، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از توقف این عملیات به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهین فتحی در این باره گفت: روز گذشته همزمان دو عملیات انجام شد .

در یک جبهه تیم هایی که در ارتفاع بالای 4000 متر مستقر شده بودند و به محل سقوط هواپیما دسترسی داشتند با توجه به اینکه شب قبل هم در کوه مانده بودند و شرایط بسیار سختی در ارتفاعات حاکم بود، سعی کردند در مسیر بازگشتشان تعدادی از کاورهای حامل اجساد را که می توانستند حمل کنند، به پایین دست منتقل کنند.

وی با بیان اینکه همزمان، تیم های تخصصی از جبهه جنوبی برای اعزام به مناطق مرتفع آماده شدند، گفت: دو تیم توانستند خود را به ارتفاع 4050 و 3850 برسانند و با توجه به اینکه بارش شدید برف بود شب گذشته کمپ زده و در کمپ ها ماندند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه صبح امروز با تیم هایی که در ارتفاعات بودند ارتباط برقرار کردیم گفت: امدادگران مستقر در کمپ شماره یک که در ارتفاع 4050 هستند اذعان کردند که بارش برف در برخی مناطق بیش از یک متر است و عملا با توجه به بارش برف امکان حرکت رو به جلو نیست و سعی کردند به اعضای کمپ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تجسس و انتقال اجساد حادثه هواپیمای تهران- یاسوج متوقف شد

عملیات تجسس و انتقال اجساد حادثه هواپیمای تهران- یاسوج متوقف شد