مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 23:362018-02-21سياسي

سکوت بعضی خواص در فتنه 88 بسیار رنج آور بود/ دفاع از دین و ولایت زن و مرد ندارد


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در فتنه 88 سکوت بعضی خواص بسیار رنج آور بود، گفت: در فتنه 88 خواص مهر سکوت بر لب زدند که مقام معظم رهبری فرمودند «أین عمار» که مردم فهمیدند و به صحنه آمدند.

- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در فتنه 88 سکوت بعضی خواص بسیار رنج آور بود، گفت: در فتنه 88 خواص مهر سکوت بر لب زدند که مقام معظم رهبری فرمودند أین عمار که مردم فهمیدند و به صحنه آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بیرجند، حجت الاسلام علی سعیدی امشب در حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: انسان تربیت پذیرترین موجود آفرینش است و هیچ موجودی مانند انسان قابلیت رشد و تکامل را ندارد.

وی ادامه داد: خداوند میزان تربیت و رشد حیوانات را محدود و غیر عالمانه آفریده اما انسان از صفر تا بی نهایت دارای رشد و سعادت است به میزانی که رسد آدمی به جایی که جز از خدا نبیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه سلمان از نقطه صفر شروع می کند و به جایگاهی می رسد که پیامبر از او به خوبی یاد می کند، عنوان داشت: تربیت انسان دو رکن اساسی دارد که رکن اول نقشه و راه برنامه و رکن دوم الگو و مدل است.

سعیدی با اشاره به اینکه خداوند هدف بزرگی از خلقت انسان داشته است، تصریح کرد: دین و آنچه در قرآن کتاب آسمانی واجب، حرام، مستحب، مکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت بعضی خواص در فتنه 88 بسیار رنج آور بود/ دفاع از دین و ولایت زن و مرد ندارد

سکوت بعضی خواص در فتنه 88 بسیار رنج آور بود/ دفاع از دین و ولایت زن و مرد ندارد