مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 21:352018-02-21سياسي

از رونق کسب و کار و توسعه اقتصادِ فرهنگ در فضای مجازی حمایت می کنیم


رییس رسانه ملی با اشاره به ضرورت توجه به فضای مجازی و شبکه اینترنت و الزامات آن گفت: در چند سال اخیر درخصوص شبکه اینترنت و فضای مجازی هوشیاری نسبی به وجود آمده و گام هایی برای ساماندهی آن برداشته شده است اما گام برداشته شده کافی نیست و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رسانه ملی، دکتر علی عسکری در جلسه مشترک شورای معاونان سازمان صدا و سیما با دبیر شورای عالی فضای مجازی و مدیران مرکز ملی فضای مجازی افزود: همچنان که بارها رهبر معظم انقلاب به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و ساماندهی فضای مجازی تأکید ورزیده اند، باید به این دو موضوع مهم متمرکز شویم و با هم افزایی و همکاری مستمر موانع موجود را از میان برداریم.

رییس سازمان صداوسیما تصمیم گیری درخصوص شبکه اینترنت و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را زیربنای ساماندهی فضای مجازی دانست و تصریح کرد: رسانه ملی آماده است تا با تمام توان در این زمینه با دستگاه های مسئول همکاری و از رونق کسب و کار و توسعه اقتصاد فرهنگ در فضای مجازی حمایت کند.

دکتر عسکری به بالا بردن کیفیت پیام رسان های داخلی تأکید کرد و افزود: برای حمایت از فضای مجازی و به ویژه شبکه های اجتماعی باید پیام رسان های داخلی را تقویت کرد تا تسهیلات مناسب، با سرعت بالا، بلند مدت و اطمینان آور در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رونق کسب و کار و توسعه اقتصادِ فرهنگ در فضای مجازی حمایت می کنیم

از رونق کسب و کار و توسعه اقتصادِ فرهنگ در فضای مجازی حمایت می کنیم