مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 19:362018-02-21پزشكي

فوق تخصص خون و سرطان: درمان سرطان روده بزرگ با همکاری متخصصان مختلف محقق می شود


سرطان های روده بزرگ (کولورکتال) جزو شایع ترین سرطان هایی هستند که معمولا در صورت ابتلای فرد در مرحله های پیشرفته، - ممکن است منجر به مرگ شوند.

فرید نژاد دادگر فوق تخصص خون و سرطان، در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس"؛ از برپایی سمینار یک روزه خبر داد و گفت: این سمینار با همکاری معاونت پژوهشی بیمارستان بوعلی، گروه متخصصان مدیکال آنکولوژی، متخصصان رادیوتراپی آنکولوژی، متخصصان گوارش، متخصصان پاتولوژی و رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در محل سالن همایش بیمارستان بوعلی برگزار شد.

نژاد دادگر در ارتباط با اهمیت و ضرورت برگزاری این همایش علمی گفت: سرطان های روده بزرگ(کولورکتال) جزو شایع ترین سرطان هایی هستند که عموماً در صورت ابتلای فرد در مرحله های پیشرفته، ممکن است منجر به مرگ شود.

وی اظهار داشت: درمان سرطان های روده بزرگ(کولورکتال) در حال حاضر نیاز به یک تیم پزشکی چند تخصصی دارد که بتواند با هماهنگی یک دیگر بهترین روش درمانی را برای بیمار انتخاب کنند و احتمال بهبودی کامل را برای بیمار به وجود آورند.

فوق تخصص خون و سرطان اظهار داشت: امروزه کلینیک های پزشکی چند تخصصی شامل جراح سرطان کلورکتال، متخصص مدیکال آنکولوژی، متخصص رادیوتراپی آنکولوژی، متخصص گوارش، متخصص پاتولوژی و متخصص را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوق تخصص خون و سرطان: درمان سرطان روده بزرگ با همکاری متخصصان مختلف محقق می شود

فوق تخصص خون و سرطان: درمان سرطان روده بزرگ با همکاری متخصصان مختلف محقق می شود