مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 17:552018-02-21اقتصادي

پیگیری ایجاد بانک صنایع کوچک/ 1500 واحد صنعتی تحت تملک بانک ها


معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رقم صادرات صنایع کوچک را بیش از شش میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: 1500 واحد صنعتی کوچک تحت تملک بانک ها قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا سلیمانی در همایش تقدیر از صادرکنندگان صنایع کوچک که اکنون در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه میزان صادرات صنایع کوچک در کشور به بیش از شش میلیارد دلار می رسد، اظهار کرد: 5000 واحد صادراتی در بخش صنایع کوچک داریم که تنها 1200 واحد از آنها به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران آمار می دهند که علت این موضوع را نمی دانیم.

هر چند که اصراری نیز بر اعلام آمار در این خصوص نداریم تا مبادا تحت فشار قرار گیرند.

وی به برنامه های تدوین شده در ارتباط با بهبود وضعیت واحدهای صنعتی کوچک اشاره کرد و افزود: پیگیری ایجاد بانک صنایع کوچک، راه اندازی مجدد واحدهای راکد و تعیین تکلیف واحدهای تحت تملک بانک ها و ایجاد بازار صنایع کوچک در فرابورس از جمله برنامه هایی است که در راستای بهبود وضعیت فعلی صنایع کوچک در کشور مد نظر قرار گرفته است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بر استفاده از ظرفیت قانون برنامه ششم توسعه در بخش صنایع کوچک تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت قانون برنامه ششم توسعه از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ایجاد بانک صنایع کوچک/ 1500 واحد صنعتی تحت تملک بانک ها

پیگیری ایجاد بانک صنایع کوچک/ 1500 واحد صنعتی تحت تملک بانک ها