مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 16:402018-02-21اجتماعي

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیما


سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج اعلام کرد: « در حال حاضر در منطقه ابرهای جوششی با ارتفاع پایه ابر حدود 3500 پا (1000 متر) دیده می شود.

- سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج اعلام کرد: در حال حاضر در منطقه ابرهای جوششی با ارتفاع پایه ابر حدود 3500 پا (1000 متر) دیده می شود.

از بعد از ظهر امروز بر میزان ابرناکی افزوده می شود و به تدریج بارش در منطقه امدادی پیش بینی می شود که در ارتفاعات مه آلود و بارش بصورت برف و با توجه به وزش باد شدید همراه با کولاک برف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: بارش بطور متناوب تا نیمه شب ادامه خواهد داشت که موجب محدودیت و کاهش دید قائم وافقی می شود و عملیات پروازی در سطوح میانی و پایین را محدود خواهد کرد.

در سطوح پایین جو از نیمه های شب به طور موقت از میزان پدیده و ابرناکی کاسته می شود و انتظار می رود که از صبح فردا (3 اسفندماه) وضعیت هوا و دید افقی و قائم برای انجام عملیات پروازی مناسب تر شود.

اوایل روز جمعه (4 اسفند) وضعیت هوا به طور موقت بهتر ولی مجددا از بعد از ظهر افزایش ابر و بارش باران و برف پیش بینی می شود که تا اواخر وقت روز جمعه ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیما

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیما