مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 16:262018-02-21بين الملل

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان


ترور5 کارمند امنیت ملی در بگرام، حملات موشکی طالبان به غرب افغانستان، کشف مخفیگاه بزرگ مهمات طالبان در پکتیکا و بازداشت 5 عضو طالبان در ولایت غور مهمترین رویدادهای امنیتی امروز چهارشنبه 2 اسفند افغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ترور5 کارمند امنیت ملی افغانستان در بگرام، حملات راکتی طالبان به غرب افغانستان، کشف مخفیگاه بزرگ مهمات طالبان در پکتیکا و بازداشت 5 عضو طالبان در ولایت غور، مهمترین رویدادهای امنیتی امروز چهارشنبه 2 اسفند افغانستان است.

کشف مخفیگاه بزرگ مهمات طالبان در پکتیکا مقامات امنیتی در ولایت پکتیکا می گویند که یک مخفیگاه بزرگ مهمات طالبان را در این ولایت کشف کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فرماندهی پلیس ولایت پکتیکا با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که در نتیجه تلاش نیروهای امنیتی یک مخفیگاه مهمات طالبان از منطقه ”کیشیوال در مرکز پکتیکا کشف شده است.

در این خصوص 4 تن نیز بازداشت شدند.

بازداشت 3 هزار تن به جرم قاچاق مواد مخدر در سال جاری در افغانستان وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که طی 2500 عملیات در سال جاری، دست کم 2848 مظنون، به جرم قاچاق و خرید و فروش موادمخدر، بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبدالخلیل بختیار معاون مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور افغانستان، گفت که در طول سال جاری نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان