مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 16:152018-02-21سياسي

تعیین چارچوب برای بازاریابی های آنلاین به نفع شفافیت است


بیمه مرکزی در اطلاعیه ای استارت آپ های بیمه ای را به رعایت چارچوب هایی در زمینه بازاریابی های برخط ملزم کرده است که به گفته دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران اقدام قابل قبولی است زیرا به شفاف شدن فعالیت بازاریابی های برخط منجر شده و مصرف کنندگان اطمینان .

- بیمه مرکزی در اطلاعیه ای استارت آپ های بیمه ای را به رعایت چارچوب هایی در زمینه بازاریابی های برخط ملزم کرده است که به گفته دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران اقدام قابل قبولی است زیرا به شفاف شدن فعالیت بازاریابی های برخط منجر شده و مصرف کنندگان اطمینان بیشتری نسبت به فعالیت های این حوزه پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش بیمه مرکزی اطلاعیه ای منتشر کرد که در آن ذکر شده بود اداره کل نظارت بر صلاحیت های حرفه ای استارت آپ های بیمه ای را ملزم کرده تنها در چارچوب ضوابط انعقاد قرارداد همکاری عرضه کنندگان محصولات بیمه ای با بازاریابان برخط (آنلاین) طبق ضوابط بیمه مرکزی به فعالیت اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده بود:بازاریابان برخط (آنلاین) محصولات بیمه باید مجوزهای لازم را از نهادهای ذی صلاح در حوزه تجارت الکترونیکی نظیر ای-نماد (از وزارت صنعت، معدن و تجارت) و نماد سامان دهی (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) اخذ کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین چارچوب برای بازاریابی های آنلاین به نفع شفافیت است

تعیین چارچوب برای بازاریابی های آنلاین به نفع شفافیت است