مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 15:502018-02-21سياسي

جمهوری اسلامی ایران به حفظ تمامیت ارضی همه کشورها تاکید دارد


وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به حفظ تمامیت ارضی همه کشورها تاکید دارد، گفت: سیاست اصولی ایران تامین امنیت کشورهای منطقه در چارچوب مقررات بین المللی و احترام به مرزهای بین المللی است.

- امیر سرتیپ حاتمی در کنفرانس خبری مشترک با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان: جمهوری اسلامی ایران به حفظ تمامیت ارضی همه کشورها تاکید دارد وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به حفظ تمامیت ارضی همه کشورها تاکید دارد، گفت: سیاست اصولی ایران تامین امنیت کشورهای منطقه در چارچوب مقررات بین المللی و احترام به مرزهای بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیران دفاع ایران و جمهوری آذربایجان پس از دیدار و مذاکره در خصوص همکاری دفاعی و نظامی میان دو کشور در باکو، در کنفرانس خبری شرکت کردند.

امیر سرتیپ حاتمی در این کنفرانس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به حفظ تمامیت ارضی همه کشورها تاکید دارد، اظهار داشت: ما به این سیاست پایبندیم و به برادرانمان در جمهوری آذربایجان نیز اعلام کرده ایم که با این سیاست توانسته ایم امنیت را در بخش های مختلف منطقه فراهم کنیم.

وی با اشاره به دیدار امروزش با ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان افزود: در این دیدار مروری بر روابط و سوابق دو کشور در حوزه های نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران به حفظ تمامیت ارضی همه کشورها تاکید دارد

جمهوری اسلامی ایران به حفظ تمامیت ارضی همه کشورها تاکید دارد