مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 15:052018-02-21سياسي

شمخانی: راهبرد امنیت ملی و دکترین هسته ای جدید آمریکا تهدیدی جدی علیه صلح جهانی است


سیخرید کاخ وزیر خارجه هلند عصر روز چهارشنبه با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون همکاری ها میان دو کشور در حوزه های مختلف و آخرین تحولات امنیتی در سطح بین الملل گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریابان علی شمخانی با استقبال از آمادگی دو کشور به منظور گسترش مناسبات در مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی گفت؛ همکاری و رایزنی میان ایران و اتحادیه اروپا به نفع صلح و ثبات در منطقه و جهان خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد؛ پس از برجام فرصت های فراوانی برای افزایش سطح مبادلات تجاری و سرمایه گذاری های اقتصادی به ویژه در حوزه انرژی و فناوری فراهم شده است.

علی شمخانی گفت؛ نقض برجام و اتخاذ رویه زورگویانه از سوی آمریکا موجب بی اعتمادی و بدبینی گسترده مقامات کشورهای مختلف به ساختار و هیئت حاکمه آمریکا شده و جمهوری اسلامی ایران این فرصت را یافته که ضمن تبیین ماهیت تحریم های ضدانسانی و غیرقانونی برای شرکای خود با ایجاد گفتمان و درک مشترک مسیر پیمان های پولی دوجانبه و حذف دلار را پیگیری کند.

وی با اشاره به سیاست ترامپ مبنی بر گسترش سلاح های هسته ای تصریح کرد؛ راهبرد امنیت ملی و دکترین هسته ای آمریکا در دوره جدید تهدیدی جدی علیه صلح جهانی و نقض منشور سازمان ملل بوده و ضروری است تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: راهبرد امنیت ملی و دکترین هسته ای جدید آمریکا تهدیدی جدی علیه صلح جهانی است

شمخانی: راهبرد امنیت ملی و دکترین هسته ای جدید آمریکا تهدیدی جدی علیه صلح جهانی است